Alla inlägg under augusti 2011

Av Ida Larsson - 13 augusti 2011 00:36

Dagen började med att man vaknade upp med älsklingen , vilken underbar känsla som vanligt :D

sen åkte vi inte till stan för jag skulle träffa Emyy och älsklingen skulle jobba :/ :D jag och emyy drog till skövde och shoppade kul som fan var det :DD när vi kom hem igen så gick vi till henne och då träffa vi sebbe så bjöd han oss på pizza gött som fan iaf :D när vi sen skulle dra till emyyss pappa för att hämta xboxet ;) träffa man på Meiia , Katja och johanna så fastna man där och babla en stund sen när klockan var över 9 så gick man till torget för att träffa älskling ;) och så träffa vi adam och viktor där , men i slut ändan så drog vi bort till emyy och chilla det med meiia katja johanna och emyy jag och älskling asså gött som fan var det ;) men nu är man hemma och chillar med älskling , så nu blir det en massa mys med älsklingen:DD <3

En bild på mig och Emyy :D

  Från en jätte rolig kväll från förgår/för för går ;) <3

Älskar dig hjärtat :D <3

Av Ida Larsson - 8 augusti 2011 12:43

Har sovit över med den underbara emyy :D fyfan vi hade skit kul i natt även fast vi bara satt vid datorn och dryga oss med en mass folk ;) vi var uppe till halv 5 typ ;) snart ska vi gör i ordning oss så vi kan hitta på något kuligt ;))


har tyvärr ingen bild på oss så :( men bloggar mer sen


PussN

Av Ida Larsson - 7 augusti 2011 11:58

Nu har man vaknat men vet inte vad man ska hitta på idag så får se bad som händer ;) men någon gång sen ikväll blir det att vara med älsklingen när han är klar med sin jävla a-traktor som han får idag , aja nu ska jag äta frukost och göra i ordningen mig så PussN !



bloggar sen!

Av Ida Larsson - 7 augusti 2011 00:02

Dagen började med att jag vaknade upp med älsklingen :DD

alltid lika underbar känsla att vakna upp med dig (L)


senare på dagen kom cassi och adam så var vi en stund med dom och pratade en massa , men sen var älsklingen tvungen att åka på kalas :( sen drog cassi och adam hem för att dom var hungriga :/ då blev man helt ensam igen buhu :(

sen tog jag med mig mysan (katt) hem till cassi för henns mamma ville veta om hon var alärgis mot katter och det var hon ju förstås ://


nu på kvällen har man vart med Emyy , Sebbe och älsklingen och käkat pizza namnam ;) sen fick man gå hem helt ensam i mörkret skit läskigt var det !! :( nu är man ensam hemma och hoppas på att pappa ska komma hem snart :D


men orkar inte blogga mer :( så skriver imorgon igen :D

GodNatt pussN <3


bild på mig :D p.s gammal bild ;)

    

Av Ida Larsson - 6 augusti 2011 14:42

Nu har alla drat så är ensam hemma och gör ingenting alls :/ senare ikväll så kommer älsklingen iaf :o


så nu försöker jag få tag i Emyy ;o för vill gör något , för har så träkigt just nu :/


får väl se om jag lyckas få tag på henne ;)


ha en bra dag iaf !! :D

Av Ida Larsson - 6 augusti 2011 13:53

nu är cassi , adam och kevin här :D


umgås med dom en stund sen får vi se vart dagen tar en :D<3

 Bild på sötnoowwsarna cassi och adam :D

 

Av Ida Larsson - 5 augusti 2011 23:59

Idag har man vart med Emyy och älsklingen :D först var man en stund med älskilng och efter en stund åkte han och jobba :/ men sen drog man och träffade sötaste Emyy och vi var hos någon och pratade en massa med och klappa en jätte söt hund :DD senare på kvällen drog vi ner till torget och satte oss där och väntade på älsklingen , skit kul hade vi :DD

sen kom adam och cassi så var vi med dom och så , vi träffade Emyys söta katt moly så söt var den , min mamma ska vara katt vakt åt den snart :DD nu på kvällen/natten träffa vi Didde och Linus så umgås vi en stund med dom skit kul iaf :D

nu ska jag och älskling mysa och sova så bloggar mer imorgon :DD

en bil på mig och älskling :D <3

 

Av Ida Larsson - 5 augusti 2011 12:21

Nu har man vaknat och så :) men älsklingen sover än:)


igår så träffa man en massa folk och så , senare på kvällen försökte jag få in katterna så jävla jobbigt var det :) skriver ikväll vad som händer då :)'''



söt bild på min kisse ;)

 

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards