Alla inlägg under april 2013

Av Ida Larsson - 30 april 2013 17:18

Jaha snart börjar man packa för ska flytta hem te pappa i 1-3 veckor p.g.a att kira löper rätt så segt :/

kommer säkert bli tredje värdskriget där hemma som det alltid blir ...

passar väl på att lyssna på musik under tiden iaf :/ 

vill inte bo hos pappa ! det kommer bli hemskt :/

som tur så kanske älsklingen räddar mig i mellan åt hihihi eller min bästis :P

jahhh nu väntar jag på pappa ska hämta mig så jag kan åka te min underbara älskling idag :p

yeyyy :)

sen har det hänt något tråkigt idag som man inte kunde tro:(

vila ifrid där uppe och hoppas du får det bra !<3


aja har inte tid att blogga mer måste packa nu pusshej !

   

Av Ida Larsson - 18 april 2013 17:23

hejsan alla som tittar in på min blogg ibland , visst jag bloggar inte så värst mkt eftersom jag oftast inte är hemma så ofta på dagarna , mycket pluggande och mycket handla om skolan just nu :)

nu i några dagar så har jag haft för mkt fritid så hållt på att gjort i ordning bilder och satt ihop och en massa :)

kännns som man inte har något liv när man håller på med sånt :)

och även idag så har jag och min underbara älskling 17 månader , jag älskar han med hela mitt hjärta <3

tänkte lägga ut några bilder som jag har gjort  om , senfår ni tycka vad ni vill om dom :)

pusshej !

                       

Av Ida Larsson - 16 april 2013 20:03

Man kan inte ha en bättre vän en dig även fast vi kanske inte är jämt så ses vi rätt ofta och tar och tjötar en stund <3

man kan seriöst prata om allt med dig du finns jämt där när du behöver dig <3

När jag blev ihop med Tim så fick jag dig på köpet eftersom du är Tim syster <3

bättre gåva kunde man ju inte få , fattade direkt att vi skulle bli tajta vänner från första början :)

kommer ihåg första gången jag träffade dig, det var när du bodde ihop med Stoffe och du hade lagat mat te Tim och  kommer ihåg även att det stog på lådan "Stinky" trodde jag skulle dö av garv men höll det inom mig :)

vi har skappat en hel del minnen ihop du och jag :p massvis gemensamt och båda älskar att ta en massa bilder :p 

bättre vän får man fan leta efter :P

jag älskar dig massvis bästis <3

så jag har lagt ihop lite bilder ifrån våra minnen , du är bäst gumman <3

 


Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards