Alla inlägg under februari 2013

Av Ida Larsson - 21 februari 2013 11:06

Hej bloggen, tänker skriva lite om mitt liv och om vad jag har vart med om.

Jag börjar väl när jag var 1 år gammal så separerade min mamma och pappa sig, men dem hittade tillbaka till kärleken igen. Sen när jag var 4 ½ år gammal så fick jag en lillasyster. När jag var 5-6 år gammal så hände en tragisk olycka, min älskade faster dog då och även då gick min pappa och mamma isär igen, min lillasyster var snart 2 år. Jag hade ett rätt vanligt liv, jag var hästgalen, fick en silver-medalj i häst-hoppning när jag var 10 år. kort därefter flyttade jag till Mariestad. När jag var 12 år gammal så föll min mamma in i drogmissbruk, och det drev mig in i depression och jag blev självmordsbenägen, jag skar mig och jag började även röka ciggaretter. Det blev bättre när jag var 14år gammal, när jag träffade min första kärlek, han gjorde mina dagar, som tidigare hade varit fyllda av ångest, mycket lättare för mig, hans fanns alltid där för mig när jag behövde någon och även då blev mamma drogfri. När jag var 15år så lämnade han mig. Jag bestämde mig då för att flytta till Hova och nu bor jag hos min mamma med hennes man Jimmy och med 2 hundar. Jag har äntligen återfunnit kärleken och har aldrig vart så lycklig som jag är nu, livet är bättre.


Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards