Alla inlägg under mars 2012

Av Ida Larsson - 30 mars 2012 09:36

Godmorgon :D

har ine gjort så mkt u på morgon förutom käkat och klätt på mig :)

måste fixa mig lite också :p


om en stund blir det praktik orkar inte det egentligen men jag måste :/

imorgon ska jag också praktik bara för jag missade i onsdags :/

så får inte lov förs imorgon :/

ihelgen händer det väl inget blir väl vara hemma och nicke kommer hit också :)

ska iväg med han imorgon och kolla hockey hos conny och dom :)


Saknar min underbara älskling :( <3

jag älskar dig mest av allt :*<33

tur att jag ska te dig på måndag :DD <333

aja pussN <3

bjuder på en bild på mig med uppsatt hår :)

 

Av Ida Larsson - 29 mars 2012 20:33

hejhej !


Nu äre kväll och det händer väl inte så mkt , men blir väl att umgås med mamma ikväll !


Idag vaknade jag första gången vid halv 5-5 när min älskling skulle till jobbet , känns alltid lika tomt i sängen när han lämnar mig på morgonen menmen :)

gick upp ur sängen vid 7 och fixade mig , sen gick man te bussen , mamma skulle också med eftersom jag hade utvecklingsamtal , mådde inte så bra så åkte hem och sov bort halva dagen :)

sen kom minälskling förbi en stund :DD <3


sen var jag med elin en stund idag också men hon drog för 2h sen :/

nu blir det mys framför tv så ah bloggar mer imorgon :) <3

PussN

 

Av Ida Larsson - 28 mars 2012 10:40

Godmorgon :D

är trött som fan , fast kan inte sova mer för väntar in gäster som kanske är sista gången man ser :/

dom flytar långt här ifrån :( kommer sakna deras vovve ajax :( <3

men nu lyssnar jag på musik :)<3

ajaj <3

gårdagen var rätt okejj :) <3

var med härligt folk <3


men om en sund blir det praktik :/ orkar inte idag har ont överallt <3

mår skit också :(

men orkar inte blogga pussn !

oj juster blir att vara med min ängel carro !<3

  

       

Av Ida Larsson - 27 mars 2012 10:48

Godmorgon alla sötnoowwsar :)

idag blir det väl bara att slö och inte göra någonting typ men ah :D

är ensam hemma tills imorgon det är jävligt gött :D


Happ har ju inte bloggat på några dagar menmen :)

Igår så var jag med mina älsklingar Elin och Carro <3

och jag var ju såklart i skolan också;)

menmen nu får vi se vart dagen tar en ;) <3

bloggar mer sen kanske PussN !

     

Av Ida Larsson - 23 mars 2012 08:55

Godmorgon alla :)

ska börja fixa mig om en stund så jag kan gå te min praktik som börjar 10 :)

det är jävligt chill där , man sitter typ bara ute i solen och hjälper till i affären lite då och då :)

men aja :)

gårdagen var jävlig chill då var det skola sen när man kom hem så blev det att vara med elin och carro så vi gick runt lite och pratade ;) <3

sen drog carro :/<3

så jag och elin gick hem till hen och bakade kladkaksmuffins , dom blev goda :D<3

men sen gick jag hem ;)


men nu ikväl så kommer min underbara älskling :DDD<333333


 

Av Ida Larsson - 22 mars 2012 07:22

happ godmorgon alla , snart blir det skolan är bara fett förkyld men shit same :)

har redan vart borta för mkt från skolan så måste dit fast jag inte mår så bra :/

men hinner inte blogga mer måste gå ut med vovven ;O

 

Av Ida Larsson - 21 mars 2012 09:51

hejhej har inte orkat blogga på ett jävla bra tag för har inte mått så jävla bra på sista tiden :(

har iaf vart hos älsklingen i några dagar och tat det lugnt och så <3

men nu mår jag ju lite bättre då men ändå inte helt okey för mår man psykiskt dåligt så går det aldrig riktigt över tyvärr fett jobbigt är det :(

men har blivit fett förkyld också det suger så har inte kunnat sovit så jävla bra inatt :/'

men det blir praktik vid 3 :)

imorgon skola :)

Av Ida Larsson - 15 mars 2012 07:16

happ vaknade nyss i soffan , råkade visst somna här ;)

är trött som fan, har inte kunnat sova ordentliget för har bara legat och tänkt på allt , sjukt jobbigt :(

ska till skolan om en stund , fast vette fan om jag pallar egentligen men orkar inte blogga pussN <3

 

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards