Alla inlägg under augusti 2013

:D

Av Ida Larsson - 29 augusti 2013 22:10

Nu är äntligen 2 veckor av skolan gått :)

rätt chill nu i skolan iaf :)

har börjat köra lastbil och bil med förstås :D

fyfan värsta gött :D

imorgon taggar man vanliga lektioner ... 

men slutar tidigt som tur är och har sovmorgon :D

prov också imorgon i historia som suger :)

i helgen blir det att vara med hjärtat också så det ska bli gött :D

älskar min älskade Tim mest av allt :D<3

hepp nu får det bli att nanna ;) 

nattinatti :D

får väl bju på en bild med :D

 

Av Ida Larsson - 6 augusti 2013 23:14

Har värsta panik vet inte vad jag känner mer än att jag måste gå ner i vikt , känner att jag verkligen börjar bli tjock ..

så nu har jag bestämt mig för att att jag ska gå ner 10-15 kg iaf och man märker ju på vilket sätt jag kommer välja..

men har iaf gått ner 2 kg på 10 dagar så är lite stolt över det men mer måste det bli ..

mår inte bra i min  egna kropp längre , får värre problem med ryggen pga att jag får störe bröst när jag går upp i vikt så det plågar ryggen som fan ..

och nu när det är några extra kg som ligger och trycker så får jag fruktansvärt stora problem med knäna och det suger verkligen .. 

mår verkligen piss i min kropp :(


men är rätt så stolt över mig idag för har cyklat 6km idag och har inte suttit på en cykel på 2-3 år så det får mig ännu mer stolt över mig själv och mer tränning ska det fan bli och börja äta rätt ...

ska börja ett het nytt liv ... !


Bjuder på denna piniga bild för hade ingen nyare bilde än denna så man ser ju ändå lite gran..

 

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards