Alla inlägg under juli 2013

Av Ida Larsson - 25 juli 2013 17:06

jaja min älskling är här och som vanligt så sover han bara ...<3

men jag älskar han ändå<3



aja jag liggger framför datorn och lyssnar på min älskade älskling när han snarkar ..

så romatiskt eller inte ...

aja orkar int blogga mer <3

 

Av Ida Larsson - 16 juli 2013 11:39

hejhej alla :)

vet att jag knappt bloggar längre men när jag oftast inte har något att göra så brukar jag gå in på min blogg och lägga ut ett blogginlägg :)

men funderar ifall jag ska börja blogga ordentligt igen menmen :)


aja nu som ni kanske ser på min rubrik där så är jag ju hundvakt åt mammas och min hund blir rätt segt efter ett tag men ah som tur så kom ju min finaste Benita hit och hjälpte mig att gå ut men hundarna eftersom mammas hund är lite jobbig att gå i koppel med medans min vovve är rena ängel att gå men heheh ;)

förhoppnigsvis så kommer hon idag med och hjälper te ;)

fast pappa ska väl eventuelt komma idag och hämta min vovve så slipper jag vara ensam med att ta hand om båda hundarna ;)

men det är ju jävligt skönt att vara ensam hemma iaf :)

fast det är lite svårt att sova på nätterna då eftersom jag är sjukt mörkrädd ;)

aja pusshej får se när jag bloggar igen :)

       

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards