Alla inlägg under januari 2012

Av Ida Larsson - 25 januari 2012 10:19

happp , vaknade av att jag knappt kunde andas börjar antagligen bli förkyld -.-

är så jävla sjukt trött idag :/

men igår var jag med lite folk ;)

så träffa jag min underbara älsking en stund :D<3

så söt är han :D<3

happ nu ska jag iväg och jobba en stund :D<3

senare blir det att träffa robin :) <3

har inte tid att blogga mer men bloggar mer sen

PussN <3

jag och min älskade syster julia på bild <3

 

<3

Av Ida Larsson - 24 januari 2012 11:35

http://www.youtube.com/watch?v=olSLZ7rJwVY

världens finnaste låt ..<3


happ nu är man ensam hemma en stund ..

behöver skriva av mig lite ..

har vart så jävla mkt nu på sista tiden

vet inte vart jag ska börja men :/

är så trött på allt just nu , vet inte vad jag ska ta mig till längre ..

tårarna vill inte sluta rinna , känns som jag är bara iväg :(

var en massa bråk i söndags , sen des känns allt så jävla fel :(

jaao nu är man ensam hemma och tar det lugnt :)) <3

Av Ida Larsson - 23 januari 2012 09:22

happ nu sitter man hemma och drygar !

väntar på attt jag och tim ska dra till Nicke ;)

då blir det kaffe och mys för grabbarna ;)


ska till skolan sen efter ;)


har inte tid att blogga mer :)

PussN <3

 

Av Ida Larsson - 20 januari 2012 11:35

hejhej !

vaknade 6 i morse bredvid min älskling , gick upp ur sängen vid 7 , fixade mig till skolan -.-

känns alltid onödigt att åka till skolan för en lektion -.- var ensam också idag -.-

gillar inte min lärare stör mig så jävla hårt på henne !!


men aja nu är jag hemma iaf , har käkat ost och skinkpaj iaf :)

nu väntar jag på att min bejb ska komma så vi kan dra till mariestad någon jävla gång , orkar inte vara hemma mer !

får se vad som händer där iaf , blir kanske att träffa Emelie där o tim orkar ;)

Jag älskar dig Tim Iaf <3


imorgon blir det hem till pappa och äta mat ;)

orkar inte blogga mer iaf :)

PussN

bjuder på en blid ;)

 

Av Ida Larsson - 19 januari 2012 17:28

hejhej !

happ , snart kommer min älskling till mig :)

saknat han så jävla mkt , känns så tomt när han inte är hos mig !

just nu är man hundvakt åt min bebis och nickes bebis :)

så söta är dom :)

ska väl antagligen träffa Emil och Elin snart hoppas jag på :* <3

ska väl bli kul innan mamma , Nicke och Tim kommer :D <3

ikväll blir det iaf mys med älsklingen och kolla film :D <3

happ , nu ska man gå ut med hundarna , bloggar mer sen !

PussN <3

bara för jag är mkt snyggare i tims keps än vad han är ! <3

 

Av Ida Larsson - 18 januari 2012 19:53

känner tyvärr inte dig så det blir svårt att skriva något om dig :)

men skulle vilja lära känna dig :)

för det skulle inte vara fel :)

för du verkar vara en väldigt snäll tjej :) <3

så hoppas vi kan snacka med varandra någon gång :)

men vet inte vad jag ska skriva mer <3

 

Av Ida Larsson - 18 januari 2012 19:50

du är någon jag inte känner men har träffat dig någon gång :)

skadar inte att lära känna dig bättre :)

men du verkar snäll , rolig :)

men vet inte direkt vad jag ska skriva eftersom jag inte känner dig :)

men aja :)

 

Av Ida Larsson - 18 januari 2012 19:47

Min lilla son :) <3

vi har haft en jävla massa kul du och jag och alla andra då ;)

först gången vi träffades vill jag knappt komma ihåg ;)

men du är en sjukt snäll , rolig och söt såklart <3

men du kommer alltid vara min lilla son ;) <3

älskar dig min son <3

jag och tim kommer alltid vara dina bästa föräldrar eller vad säger du ? ;)

 

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards