Alla inlägg under april 2012

Av Ida Larsson - 27 april 2012 10:21

Godmorgon alla :)

har inte sovit så jävla bra har vaknat en massa gånger för någon jävla dröm det var hemskt iaf ;o

blev så glad när jag vaknade att det bara var en dröm vaknade verkligen upps gråtandes :/


men nu ligger jag i sängen och är sjukt jävla trött :/

har också världens huvudvärk vettefan vad jag ska ta till med ...

men blir väl duschen snart och fixa sig och sen lite senare blir det väl prktik :)


när jag slutar det så ska jag ta bussen hem te min älskling :P <3333

kommer väl bli lite kul och mysigt :p <333


Jag älskar dig mest av allt <3

utan dig är jag inget <3

att förlora dig så skulle jag förlora allt <3

du betyder allt för mig <3

18/11-11 blev du min<33

Jag älskar dig Tim <3


                                  

Min älskling är så söt här <3<3

Av Ida Larsson - 26 april 2012 08:49

happ försov mig så missade bussen imorse :/

inte så jävla bra så nu får jag vänta på nästa buss och sen måste jag vara i gullspång i 3h timmar typ :/

men får ju skylla mig själv <3


inatt sov min älskling hos mig , var rätt mysigt men jävligt varmt ;)

nu händer det inte så mkt mer än att vänta :/

PussN'

           

Lite bilder :)

Av Ida Larsson - 24 april 2012 08:03

happ hittade ett gammalt minnes kort med en jävla massa bilder som kan va kul att se på :)

men idag blir det stan och hänga :p just nu händer det inget så pussN <3

här kommer det massa bilder :P

dom hära bilderna är två år gamla :p

                när mitt ex lekte lite :)

  mitt ex och Linus :P       Mitt ex och jag !
pratar inte ens med varandra längre vi hatar varandra men bilden är ju ändå ett minne !

Av Ida Larsson - 23 april 2012 21:14

happ idag har det väl inte hänt så jävla mkt men ah :p

har vart hos nicke en stund först idag :p


sen åkte man vidare te skolan :p rätt chill bara att min lärare är så jävla störd och upprepar samma sak 20ggr så jävla störande men var iaf inte själv i skolan josse var där iaf :p

idag kom vi på att vi är släkt i släkt med varandra helt jävla sjukt :p

sen när man kom hem så drog man te jennifer och kolla på film :p

sen när man var påväg hem så mötte jag på elin så då följde hon med mig upp så jag kunde laga mat :p

sen drog vi ut och träffa dajana :P rätt chillkul :p

men nu blir det sitta vid fb en stund så pussN <3

 

Av Ida Larsson - 19 april 2012 22:35

hejhej nu börjar det närma sig sova :)

idag har det väl inte hänt så mkt , förutom skola :)

efterskolan blev det vårdcentralen och te en spruta fyfan vad ont det gjorde höll på att dö eller elins hand höl på att dö ;) <3

sen efter det så drog jag och elin och hämtade hennes lillebror :)

senare drog vi hem te henne och laggade mat det var rätt gött faktiskt vi äger på att laga mat :D

efter det så drog vi ut och träffade dajana och snackade en stund :)

sen tog vi en promenad i skogen med min älskade kira asså min vovve :)

var rätt skönt att komma ut en stund :) bara att kira fälde mig med en pinne :( <3

men dageb var rätt chill :D<3

älska er :)

 

Av Ida Larsson - 18 april 2012 10:31

jaaao idag händer det inte så mkt iaf ska jobba men det är inte så jobbig men aja <3

plugga också hela dagen blir det så jävla tråkigt :/

går dagen var rätt okejj :)

var i stan med amanda och var hos tandläkarn , hatar tandläkarn dom bara plågar en :(

sen tbx te hova och umgås med amanda och elin <3

älskar er :) <3

första bilden Amanda <3

andra bilden jag :<3

tredje bilden Elin<3

     

Av Ida Larsson - 18 april 2012 10:24

Nu har det gått 5underbara månader med min underbara älskling <3

Tiden går fort när man är kär <3

hoppas på många fler månader med dig <3

kan inte ens beskriva min kärlek te <3

min kärlek te dig är verkligen obeskrivlig har verkligen aldrig haft denna känslan som jag har te dig <3

Jag älskar dig Tim <3

du och jag livet ut <3

 

Av Ida Larsson - 13 april 2012 15:38

hejhej !

happ nu sitter man vid datorn en stund och tar det lugnt för om en timme ska jag med tåget till mariestad :)

ska först hämta min mobil och sen hem till älsklingen :P<3


men idag har jag vart en stund med min Elin innan hon åkte :p

sen har jag jobbat idag men hände inte så mkt ;p

när jag slutade jobbet så blev det direkt in i duschen fixa sig och så :p <3

ah och imorse så klippte mamma mig det blev kort men ser rätt okej ändå :p

men men nu ska jag nog göra lite läxa så pusspuss <3

2st bilder på mig nu när jag har klippt mig :p<3

   

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards