Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Larsson - 16 maj 2012 21:41

dagen började med att träffa min lilla amanda :D <3

rätt gött :p


senare på dagen så blev det att träffa josse och manda :p rätt chill :p


nu under kvällen så blev det att vara med Josse , mattias och micke rätt gött :p

men nu blire väl datorn en stund och sen film mysa och längta tills imorgon :p

då får man ju träffa min lilla katja :DD<333

det kommer bli rätt kul :p

på fredag så blire att träffa min lilla älskling och så äre också våran halv år dag med på fredag :D <3

älskar min tim mest <3

yeyy <3

sen vettefan vad som händer mer :p<3


nu ska jag hitta på något anna så pusshej <3

   

Av Ida Larsson - 15 maj 2012 06:37

Godmorgon alla är trött som fan och vill sova men tyvärr så kan man ju inte sova mer när man han lovat amanda att man ska följa med henne in te mariestad på morgon ;) <3

aja får ju skylla mig själv som inte la mig för vi 1 i natt :(

men ska fixa mig lite och sen så får vi hoppas på det bästa av dagen ;p

bloggar väl ikväll eller något :p

tihihhi :P


aja vi syns ikväll bloggen :p <3

PussN <3

     

Av Ida Larsson - 10 maj 2012 15:57

happ rätt chill dag då :p <3

dagen började med att gå upp vid 7 och fixa sig sedan vidare te bussen :P <3

det första som händer i skolan och det var att göra nationella det var segt :/

sen på mitt tre h hål så drog jag te gullspång och var hos nicke en stund och sen tbx te skolan och fortsätta med nationella :P

klarade det iaf sen efter nationella blev det film :P <3

och nu har jag kommit hem och har käkat sen får vi se vad som än händer :o <3


igår fick man stötta en vän iaf och få henne på andra tankar ni sen så skrev jag en text och så :p

ni kan få se vad jag skrev :P


livet kanske inte är alltid så lätt men det är bara att kämpa och gå vidare ..
även fast det inte är lätt så får man allt försöka !!
alla har alltid något att leva för!
alla gnäller om att ingen älskar dom när der är säkert en massa som gör det ♥
sluta ta åt sig en massa onödiga saker och lev livet som det är...♥

denna texten skrev jag igår då emn orkar inte blogga mer PussN <3

 

Av Ida Larsson - 9 maj 2012 20:50

happ har inte bloggat på ett tag men har vart hos älsklingen tills idag för pallade inte hova och folket som finns här-.-

men det har iaf vart skönt att komm aifrån detta :P


nu blire film med mamma :P <3

oj juste igår var jag och älsklingen hos pappa och grila :P

det var fan gött :P

idag har jag jobbat och sen vart med amanda :P <3

men orkar inte blogga så pusspuss :P

liter bilder fick det bli då :P <3

jag , mamma , amanda och älsklingen äre på bilderna :P <3

               

Av Ida Larsson - 4 maj 2012 08:47

happ godmorgon alla :p

vaknade nyss och har inte hunnit med så mkt iaf :p


om en stund blire att fixa sig så man inte ser så för jävlig ut :P

för ska ju te min praktik vid 10 oc då kan man ju knappast se ut hur som helst :P

hoppas på att sluta tidigt idag också för har ingen ork te att jobba :p

sen efter jag har jobbat så blir det duschen och sedan städa och göra läxa -.-

hatar engelska -.-

sen blire att vänta på att pappa ska komma :p tihihi :P

för då kommer han och hämtar mig och kör mi te stan så jag kan träffa min älskling :P

imorgon så ska jag på kalas har älsklingen sagt ;o<3

aja blir väl kul hoppas jah :p

Jag älskar min Tim mest av allt i hela mitt hjärta :o <333

pusspuss

orkar inte blogga mer så PussN <3

     

Av Ida Larsson - 3 maj 2012 22:05

hejhej :p

är en anning trött nu efter denna goa dagen :P

dagen började med att åka buss till den dära fittskolan -.-

så då blev det skolan en stund -.-

slutade 3 idag så jävla segt-.-

när jag kom hem så träffade jag mina änglar carro och elin <3

rätt chill faktiskt :p

carro åkte ju efter tag och det var ju tråkigt :/


När carro hade åkt så drog jag och elin te mig så jag kunde byta om te shorts eftersom det var så jävla varmt :P

efter det så drog vi te elin och passade hennes lillebror :p

rätt chill :p

sen drog vi och beställde pizza mums :p


sen blev det ju en promenad te movallen :P

sedan gick vi tbx in te hova och träffade emil rätt gött :p


efter det så gick vi mot carro och det är jävligt långt och sedan tbx ungefär 4h promenad om man räknar med allt det är en stund :p

men nu är man iaf hemma och det är gött längtat efter min säng :P


Imorgon blire praktik och städa rummet sedan kommer pappa och hämtar mig och sen blir det väl antagligen träffa min älskling :P <3

Jag älskar min Tim <3


men ska sova nu så Puss GodNatt <3


en bild på mig och elin efter vår promenad <3

Jag älskar dig sis <3

 

Av Ida Larsson - 2 maj 2012 22:42

happ idag kommer jag hem från min underbara älskling :(

sakanar han redan tyvärr :/ alltid så ensamt utan han :(

under den tiden vi har vart så har det nog mest vart att vara ute och åka bil :p alltid lika trevligt :P

den tiden vi inte var uteoch åkte bil så blev det oftast mys framför tv:en eller sovit :p <3

alltid lika mysigt och roligt att vara med min älskling :P<33

Jag älskar dig mest av allt hjärtat <3


När jag kom hem idag vi 1 så blev det mat och sen duschen :p tog på mig lite sommar kläder efersom det var så jävla sjukt varmt :p kommer en bild sen :P

sen efter det så blev det praktik inte så kul men vad ska man göra :p

är rätt chill där en då eftersom det inte händer så mkt det då :P <3

vid 6 så träffade jag amanda :p vi drack en cola och sen följde jag henne en bit :p <3


sen när klockan närmade sig 8 så kom alex :p alltid lika kul att träffa han :p

vi drog te donken i mariestad och köpte milshake te mig alltid lika gött :p

men vid 10 så drog jag hem och nu sitter man här vid datorn och bloggar lite ;)

imorgon blire skola så jävla segt och tråkigt men pallar inte blogga mer :P

säger nattinatti <3

PussN <3


Lite sommar kläd då :P

älskar sommaren :P<3

 

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards