Alla inlägg under november 2011

Av Ida Larsson - 29 november 2011 10:00

nu har man bloderat håret ännu mer :)

vill tacka världens underbaraste bror eftersom detär han som har färgat mitt hår :))

det blev jävlit bra för att det är en kille som har färgat det ... för alla andra killar som har färgat mitt hår har det blivit fläckigt ;))

bloggar mer sen för ska umgås med världens underbarste älskling :)) <3

bloggar mer sen pussN<3


här kommer det en bild iaf :)

    

Av Ida Larsson - 27 november 2011 13:47

Du är den underbarste systern man kan ha<3

Ingenting kan få oss att skilja oss åt <3

Jag älskar dig Julia Belfrage mest av allt <3

Du och jag för alltid <3

Kommer ihåg en idag första gången vi träffades , när vi satt på gungerna och pratade så jävla kul var det ;)

och sen andra gången vi var när vi blev jagade av dom konstiga ungarna och när dom sa att vi var lebbar ;)

kommer du ihåg den gången vi gick till skogen och stutte på dom dära brudarna ;)

hahah så jävla kul var det :))

älskar dig <3

   

Av Ida Larsson - 27 november 2011 13:45

Jag älskar dig mest av allt Tim Leskelä<3

 


:)

Av Ida Larsson - 18 november 2011 10:07

happ nu blir det väl antagligen duschen :)

lite senare så kommer josse hit och ska leka med mig , och självklart så får hon hjälpa mig med kläder och hur jag ska se ut idag ;)

sen kommer lilla Emil hit och ska leka med mig en stund ;))

min syster kommer sen hit men orkar inte vara här då och då drar jag till stan och är med min underbara älskling :D


bloggar mer sen antagligen PussN <3

   

<3

Av Ida Larsson - 17 november 2011 19:47

Om du var ett hav vore jag en våg, om du va himmelen skulle jag ha vingar, om du va ett regn hade jag vart hav och land,om du var musik vore jag en sång, om du vaddarna ville jag va vinden, men jag skulle inte va någonting om du inte fanns ♥

Jag älskar dig <3
  

Av Ida Larsson - 10 november 2011 21:50

Idag var jag i skolan med sötaste josse vi kom på en hel sjuk grej så vi drog in till mariestad och chillade lite så himla mysigt ... vi träffade Emil , Asmir , Johanna och Emelie , chillade med dom lite sen tog vi tåget vid halv fem och tog lite kort på Emil <3


när vi kom hem till mig så sminkade vi oss som fjortisar hahah ;)

och filmade lite för nöjet skull och tog en massa bilder ;))



nu det sista har jag bara tatt det lungt och pratat med Rasmus i telen och badat badkar ;) <33

lite bilder från idag då <3

     

Av Ida Larsson - 9 november 2011 22:44

nu blr det att mysa ner sig i sängen för mig själv och kolla film :D


slutar väl med at jag somnar till filmen men aja godnatt <3


imorgon blir det skolan och sen vet jag inte <3

Av Ida Larsson - 9 november 2011 19:08

hatar att vara kär för blir lika fort sårad ...


trodde du var den rätta , litade på dig , men allt var en lek för dig .. utnyttjade mig bara för en sak ..

men sen visade det sig att du hade en annan tjej medans du var tsm med mig :(

fattar inte hur du kunde göra så mot mig , gick på det för andra gången fattar inte hur korckad jag är :(

älskar dig så jävla mkt skulle kunna dö för dig :'(

älskar dig så det gör ont .. fattar inte vrf jag blev utsatt för det här :(

du var min men sen gick allt åt helvete :(

trodde verkligen på att du älskade mig men hade så fel , du gick bakom min rygg men kom på dig , mår seriöst sjukt dåligt och utnyttjad av dig :(


du svek mig :(


Jimmy Andersson du var mitt allt men nu är du ingenting för mig ... hoppas du är glad över det du gjorde ...

orkar knappt att kolla på dig utan att bli äcklad av dig ... blir så jävla äcklad av ditt bettende ...

hoppas du håller dig till Amanda nu för annars blir jag mer sur på dig ...

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards