Alla inlägg under december 2011

Av Ida Larsson - 30 december 2011 21:07

myspys med mamma , syrran och älsklingen :) <3


har haft en underbar dag med min underbara älskling <3

maassa mys och en massa bus ;)

tror Tim tycker jag är smått jobbig när jag håller på ;)

men som han vet så är jag inte vuxen än och har mina stunder ibland när jag är på sånt i humör ;)

heheh , jag älskar min Tim mest av allt och vill att det alltid ska vara du och jag ;*<33

du betyder allt för mig , du är mitt allt <3

du är hela min värld<3

ingen kan ta din plats i mitt hjärta <3

du har mitt hjärta i dina händer upp till dig vart du vill att mitt hjärta ska vara <3

mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig <3

Jag Älskar Dig Tim Leskelä <333

 

Av Ida Larsson - 29 december 2011 11:47

idag händer det väl ingenting typ :/

blir väl att dra till pappa en stund snart :)

sne blir det väl att vara med älsklingen :)<3

bloggar kanske ikväll och ser vad som har hänt under dagen :)

igår så köpte jag nya kläder iaf :)

 

Av Ida Larsson - 24 december 2011 11:47

 

  God jul alla :) <33

har vart med min underbara älsklingt nu på morgonen och snart blir det att dra till töreboda och träffa mina efterlänkta släktingar ;) <<3

hoppas alla får en bra dag :) <3

PussN <3

Av Ida Larsson - 10 december 2011 11:49

happ nu börjar veckan ta slut och snart kommer mamma hem :/

idag blir det att städa hela lägenheten då -.-

hoppas tim hjälper till iaf så det blir lättare ;)

bloggar mer sen <3

<3

Av Ida Larsson - 7 december 2011 16:24

jag älskar dig mest av allt , du gör mitt liv lättare <3

även om du inte förstår mig alltid , så är jag glad över att jag har dig<3

du betyder sjukt mkt för mig och allt känns så bra <3

även om jag är små gring och är sur på dig så menar jag inget illa <3

du betyder allt för mig <3

mitt hjärta tillhör dig <33

Jah älskar dig Tim Leskelä <3

aja nog snackat om det nu :)


snart blir det att sjunga då :)

fast får se hur det går har fortfarande fruktansvärt ont men det är ju bara att kämpa ändå :)

sen ikväll blir det väl myskväll :)

just nu har jag fruktansvärt tråkigt :)

ligger bara i  min säng och hoppas på att det ska gå över någon jävla gång ;)

dom andra ligger i vardagsrummet och latar sig , dom vill inte vara social med mig bara för att jag är tråkig som bara har ont hela tiden :/



är trött på att du nekar det när alla vet att det är sant ...

men ha ettt kul liv orkar inte lägga någon jävla energi på dig mer .. även om vi var bästa vänner så

du bodde fan hos mig jämt ... men vad var det jag fick tillbaka .. jo en jävla massa skit ..

du använde mig som andra person typ ..

det fatta jag väl själv .. mår kasst men tror det blir bäst så ändå ...

ta hand om dig och lev det du lever för...



orkar inte blogga mer men ah pussN <3

var bara tvungen att skriva lite ..

 

Av Ida Larsson - 7 december 2011 12:22

ensam i en vecka nu med älsklingen :) <3

känns rätt gött , men har fruktansvärt ont tror jag har fått en spricka i ett av revbenen :/

men ändå så får jag göra allt , eftersom lilla tim har bestämmt sig för att lata sig...

sen kommer väl emil , så ska vi öva eftersom vi ska sjunga duett tsm på söndag , jätte kul eller inte eftersom jag har världens scen skräck ://

snart blir det väl att ställa och göra mat till grabbarna som är här , dom tror att jag är deras egna slav eller något ;o

det äe väl bara att kämpa fast man har ont ...

hoppas på att veckan slutar bra iaf :)

saknar dig mamma och saknar pappa extremt mkt eftersom jag inte bor där längre ://

livet är inte lätt :/ har fan vart gring hela morgon bara för alla tjatar , inte så jävla kul ..

men det är väl så när man inte förstår att någon har ont :/

pratade med pappa om det och han undrar ifall jag behöver åka in med det men vill inte så , hoppas på att det blir bättre snart :))


bloggar väl mer sen i veckan :)

PussN <3

en bild på mig och tim , lite fejlad bara men aja , amanda som har tagit den :))<3

 

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards