Alla inlägg under oktober 2013

Av Ida Larsson - 18 oktober 2013 14:17

nu äntligen fredag och dags för helg :D

inatt sova jag hos mitt hjärta jätte mysigt och varmt och skönt hihihi :D

nu är jag hemma hos pappa och ska fixa något och äta te mig och syrran :)

sen ska jag ta en runda med kira så hon med blir glad hihhii :D

sen så kanske jag ska ner te korpen och träffa manduu beror på om jag inte har något annat jag måste göra hihihi :D

sen ska jag vänta på mitt hjärta att han ska sluta så jag får vara med han hihi :D

jag älskar mitt hjärta mest utav allt i helka universum och tbx hihihi pusspuss på er :D

               

Av Ida Larsson - 16 oktober 2013 22:30

snart läggdags för min del då !

skola imorgon och även ska te UNE imorgon bläää vill inte :/

saknar min älskling också , men som tur är så får jag träffa han på fredag :D<3

hihihihihhiih :)

nu blire Home alone 2 hihihi älskar dom filmerna så jävla bra och roliga så man nästan dör av skratt :D

så nattinatti pusspuss :D

         

Av Ida Larsson - 14 oktober 2013 15:42

Nu äntligen har jag slutat skolan sitter på bussen påväg hem te hova :)
Då hoppas man på att det finns mat hemma :)
Hihih jag tröt tjej idag :)

Av Ida Larsson - 13 oktober 2013 14:19

Mysig helg med världens finaste då :)
Eller vi gjorde typ inget mer en filmmys :)
Och sen så var vi hos mamma en vända och sen var vi hos tims mamna och käka jätte god mat :)
Trevligt iaf :)

Av Ida Larsson - 11 oktober 2013 12:10

Nu tar man helg :)
Väntar på bussen hem te hjärtat och ta hand om han :)
Synd om min lilla sjukling :)
Hoppas alla får en toppen helg :)
Någon som vill ses i helgen så äre bara att höra av sig pusspuss på er :)
Bjur på en lite söt bild på.mig som jag tog i morse :)

Av Ida Larsson - 9 oktober 2013 23:01

Händelse rik dag , dagen började bra men sista timmen i skolan så gick det som det gick , fick ett kylskåp rakt över foter precis över stålhättan så nu är man alldelse blå fläckig om fotten och lite små halt menmen man får vara lite mer försiktig nästa gång :)

kvällen slutade med att vara med jennifer en stund :D

nu sova så nattinatti :D

 

Av Ida Larsson - 8 oktober 2013 22:10

kändes som att denna dagen bara försvan , den gick så fort :)

massa övnigkörning i skolan och baka intil släp även idag ;)

gick ganska bra typ :D

nu blire filmmys med mig själv :D

och imorgon blire att vara med hjärtat :D<3

så nattinatti pusspuss :D

bjuder på lite gamla och nya bilder :D

                 

Av Ida Larsson - 8 oktober 2013 07:03

Godmorgon :)
Nu är man påväg te skolan igen :)
Ffr trött och vill sova menmen bara att köra ändå.
Pusspuss

Presentation


Idas blogg här då !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards